Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lávka přes nádraží
Hurych, Marek ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší přes železniční nádraží. Lávka je umístěna v centru města Brna s celkovou délkou okolo 135 m. Pro porovnání jsou předběžně navrženy tři různé varianty přemostění a vyhotoveno srovnání variant. Vybraná varianta je zpracována podrobně. Jedná se o obloukovou konstrukci s mezilehlou mostovkou a přilehlým polem podpořeným šikmou stojkou. Hlavní nosnou konstrukci tvoří dvojice kloubově uložených oblouků skloněných k sobě pod úhlem 11°. Oblouky pomocí závěsů podporují hlavní nosníky spojené ortotropní mostovkou. Všechny nosné prvky jsou navrženy z oceli S355. Prostorovou tuhost kontrukce je zajištěna nakloněním oblouků a příhradovým ztužidlem ve vrcholu oblouku v kombinaci s tuhými rozpěrami oblouku. Tuhost zavěšené mostovky je zajištěna ortotropní ocelovou mostovkou.
Lávka pro pěší
Morks, Vojtěch ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a posouzení lávky v Železném Brodě přes řeku Jizeru. Předběžné hodnocení obsahuje 3 různé varianty lávkových mostů. Na základě multikriteriální analýzy je zvolena nejvhodnější varianta pro detailní posouzení. Podrobný statický výpočet obsahuje posouzení nosných částí konstrukce a spojů. Délka rozpětí je 60,0 a volná šířka na lávce 2,5 m. Konstrukce je vyrobena z tříd oceli S355 a S460.
Lávka přes nádraží
Hurych, Marek ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší přes železniční nádraží. Lávka je umístěna v centru města Brna s celkovou délkou okolo 135 m. Pro porovnání jsou předběžně navrženy tři různé varianty přemostění a vyhotoveno srovnání variant. Vybraná varianta je zpracována podrobně. Jedná se o obloukovou konstrukci s mezilehlou mostovkou a přilehlým polem podpořeným šikmou stojkou. Hlavní nosnou konstrukci tvoří dvojice kloubově uložených oblouků skloněných k sobě pod úhlem 11°. Oblouky pomocí závěsů podporují hlavní nosníky spojené ortotropní mostovkou. Všechny nosné prvky jsou navrženy z oceli S355. Prostorovou tuhost kontrukce je zajištěna nakloněním oblouků a příhradovým ztužidlem ve vrcholu oblouku v kombinaci s tuhými rozpěrami oblouku. Tuhost zavěšené mostovky je zajištěna ortotropní ocelovou mostovkou.
Lávka pro pěší
Morks, Vojtěch ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a posouzení lávky v Železném Brodě přes řeku Jizeru. Předběžné hodnocení obsahuje 3 různé varianty lávkových mostů. Na základě multikriteriální analýzy je zvolena nejvhodnější varianta pro detailní posouzení. Podrobný statický výpočet obsahuje posouzení nosných částí konstrukce a spojů. Délka rozpětí je 60,0 a volná šířka na lávce 2,5 m. Konstrukce je vyrobena z tříd oceli S355 a S460.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.